37+6 günlük hamileyim dün kontrolüm vardı bebeğin suyu fazla dendi geçen hafta da kontrole gitmiştim ama herşeyi normaldi. 1 hafta da suyu artmış. Bu hafta çok fazla çikolatalı gofret yedim ondan olabilir mi 🙄 geçen ay 3 günlük şeker takibi yaptım normal çıktı. Şimdi yine yapıyorum normal çıkıyo hiç bişey anlamadım 🙄 cuma günü de sezaryen olucam inşallah kötü bişey olmaz dua edin lütfen 🙏