Oguzhanberraselina Kizlar 23 haftalik hamileyim hergün 3 tane hurma yesem erken doğumu tetiklermi öyle bi duyum aldim yani son aylarda mi hurma yenmeli sizce? Deneyen var mi
MerveeD Oguzhanberraselina rahim kaslarını uyarıcı etkide olduğu için düşük ve erken doğum riskinde tüketilmemelidir. Riskli hamileliklerde (riskli dönem ilk 3 ay olabileceği gibi, hamilelik boyunca da olabilir) doktorlarına danışarak yemelidirler.35 36. Haftalarda yerseniz daha ıyı olur
Biroglanannesiii Oguzhanberraselina Ya canım Allah aşkına böyle şeyleri düşünme bu kadar da olmaz canım erken doğum u tetikleyen şeyler daha farklı şeyler ananasa da aynısını diyorlar her meyve tabağı yaptığım da ananasta yiyorum yani sen yine de doktoruna sor burda doğrusunu öğrenemezsin sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
bebisveannesiiii Oguzhanberraselina bende 31+2 olduk bir kaç gündür 4-5 tane yedim pişman oldum 35 haftadan sonra yemek gerekiyormuş
Turkaninalli Oguzhanberraselina 26+1 haftalığım bende bu sıralar çok tükettim umarım birşeyleri tetiklemez 🙈
Bebek-C Şu an biraz erken. 30lu haftalarda yenmesi öneriliyor. Hatta 35ten sonra günde 3 ya da 5 tane yenmesi öneriliyor diye biliyorum.
Filiz123465 Ben 20. Haftalarda bilmeden çok çok fazla hurma yedim hatta günde 8 10 tane yemişimdir çok şükür bişe olmadı bende sonradan öğrendim erken doğuma sebep oluyormus ama dediğim gibi bende bir etki yapmadı her bünye bir olmaz
Zeynepkaman Filiz123465 ay bune ya sürekli yeni birsey öğreniyoruz bende 22 hafltalığım bu gün hurma aldım doğumu kolaylaştırıyor diyerekten 5 tane yedim 😪
Ahsennnn Ben 30 haftalığım hurmam var kabızlığıma iyi geliyor diye günde en fazla 2 kez yiyorum sabah aç akşam yemek sonrası tatlı niyetine
CansuDRY Oguzhanberraselina Doktorum yemememi söylemişti. Arada yemek sorun olmayabilir ama her gün yemek riskli olabilir.