Duyguuu35 2.5 yaşında oğlum bende 17 haftalık hamileyim buda erkek. Araları 3 yaş oluyor. İllaki ilki gibi olmaz ama bizimde cahilliğimiz gitmiş olacak diye düşünüyorum ben kucağına bebek almamış, doyurmamis insandım düşünün ilk bebeğimde çok zorlandım. Kabul ediyorum ilk 1 yıl çok zor olacak ama sonrası onların kardeşliği bağlılığı kimseye ihtiyaçlarının olmayacağını düşündükçe motive oluyorum.