Karamela- Kızlar bu süreçte bebeğinize örgü bir şeyler ördünüz mü. Bizde anneanne ve babaanne ördü tabi ama ben de bir battaniye yaptım sadece. Emzik zinciri vs de yaptım
35lavanta Karamela- Kızıma yelek patik örmüştüm ama oğluşuma bişey yapamadım zaten şişi elime alsam kızım bırakmaz o uyuduğundada azcık kendimle kalıp uyuyorum bende vallaha 😬
_ozlmm Karamela- ben anneme puset ördürüyorum :) onun dışında yıne annem yelek pantolon ördü anneannem patik yaptı bende bi tane patik yapmıştım :)