Merhaba arkadaşlar ben salı günü doğum yapacağım inşallah. İkizlere hamileyim tüp bebekle hamile kaldım çok şükür 37 + 1 de doğum olacak fakat oğlumun birinde çok ciddi kalp anomalileri var ( bir taraftaki kalp karıncığı gelişmemiş damarlar yanlış yerden çıkıyor ve çok büyük bir delik var ) doğunca ameliyat dendi ve eğer dayanabilirse 1 yaşında tekrar ameliyat, 3 yaşında bir daha ameliyat geçirecek dediler ama yine de ömrünü uzun görmüyorlar tabi ki Allah bilir bunu ama şimdilik görünen bu. Ben sizlerden dua istiyorum iki oğlumda sağlıkla doğsun 🙏🏼 Belki bir mucize olur ve beklenen olmaz kalbi sorunsuz doğar yada beklenenden çok daha hafif bir sorun çıkar hemen halledilir normal bir hayat yaşayabilir. Ben dua ya ve enerjiye çok inanırım sizlerde oğullarım için dua ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🧡