Arkadaşlar merhaba dün ikili taramaya gittim doktorum detaylı ultrason ile bebeğe baktı herşey yolunda birde kan alalım dedi Papp 2282 beta hcg 26.20 çıkmış bugün sizce değerler nasıl grafik yok daha görünmüyor anlamıyorum da papp ye yüksek diye yazmışlar anlayan var mı