gamzecee bi mantık yürütçem doğru olmayabilir. Sağlık bakanlığı sitesinde covid19 aşısı öncesi sonrası 4 hafta bırakılması başka aşı için öneriliyor. (Eğer kuduz ve tetonoz teması varsa direk yapabilirsiniz yoksa 4 hafta ara bırakabilirsiniz gibi bişi yazıyor)
Sizin hastalıkta bi nevi aşı gibi, bağışıklık sisteminizde bi virüs var. Aşıyla aynı mantıkta bakılırsa, eğer süre de uygunsa 4 hafta bırakmak iyi olabilir, bilmiyorum 😁 dediğim gbii benim yaklaşım. Doktor iyisini bilir