Kizlaar 39+1 olduk bugun nst’de sancilarim 20 dakikada 3 kez 120lere cikti,bel agrim ve karnimin agrisi devam ediyor tas gibi oluyor acayip kasiliyor ilk defa 120leri gordum bugun nst’de. Doktorum muayene etti 2cm aciklik var bebiste 3600 olmus daha fazla beklemeyelim zor olur pazartesi yatisini yapalim istersen dedi bende kabul ettimm☺️ Kivrandiran seni durdurmayan agrilarin olursa gel dedi,umarim pazartesiye kadar dayanir benimki agrilarim baya var🤦🏻♀️