benim de iki kaybım var bu ay hiç hevesim yoktu adete 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı 6 gün kala kan verdim 0.10 çıktı adet olacağım günün gecesi arkadaşımın ısrarıyla yaptım aşırı silik çizgi çıktı sabahı bir daha yaptım daha belirgin silik çizgi çıktı kan verdim 39,57 korkuyorum inanın 17 haftalık bebeğimi kistik higromadan dolayı kaybettim ikinci gebeliğimi de kese gelişmedi beta düştü düşük oldu yarın dip tekrar kan vereceğim son adet tarihime göre 4+2 ama benim hep geç döllenme oluyor bu da geç döllenme sanırım