1-nursema Sevgili hanımlar bugün herhangi bir adet düzensizliğim olmadığı halde prolaktin değerim yüksek çıktı. Bu durumu yaşayan var mı, nasıl düştü değer, korkulacak bir şey mi ? Aydınlatırsanız sevinirim 😊
Nazlimom 1-nursema benmde 83 cıkmıstı dostinex kullandm 2. Ayda hamile kalmıstım stres yapmamak gerekio🙏🏼
mdemir 1-nursema dostinex kullanmıstım bende kısa sürede düsmüstü endise etmeyin dusunce gebe kalmak kolaylasıyor
Krcaaa 1-nursema bazıları ilaçtan sonra hemen gebelik elde ettiklerini belirtti ama bir yılda ikinci kez yükseldi ve dostinex kullanıyorum gebelik elde edemedim başka sorun da olmamasına rağmen
aysenur2255 1-nursema aynısı benimde başıma geldi doktorum hamile kalmaya engel demişti dostinex kullandım 8 hafta. Sonrasında düştü ve hamile kaldım düştükten 2 ay sonra.
Mysaa 1-nursema canın doktor bi ilaç veriyor içinde 2 tane var minicik yalan olmasın 3 günde 1 mi 4 günde 1 mi ne içiyorsun sonra düzenliyor düşüyor yani endişelenme hiç 😊
1-nursema tanebebek evet gebelik öncesi genel tahlillerin hepsini istedi içlerinde prolaktin yüksek çıktı
tanebebek 1-nursema kaç çıktı canım benimde bu ay adet gecikmem oldu ilk defa hatta gebeyim sandım dr a gittim benimde yüksek çıktı dostinex verdi bide kist gördü mr çekildim
esrasorgunn @1-nursema Ben evliliğimin ilk aylarında hormon testi yaptırdığımda öğrenmiştim 70 çıkmıştı doktor bu değerin strese bağlı artabileceğini hatta göğüs ucuna dokunulduğunda sıkıldığında da artacağını söyledi.Bu yüzden gerçek prolaktin değerimi öğrenmek için makro prolaktine baktırdı yine kan vererek öğrendim sonuç normal çıktı yani sizde baktırırsanız asıl değeri öğrenmiş olursunuz içinizi ferah tutun 🌸
esrasorgunn @1-nursema Birde MR çekilmiştim onu söylemedim çünkü bu değer beyindeki hipofiz bezinden salgılanıyormuş temiz çıkmıştı kan değerim de temiz çıkınca herhangi bi sorun olmadığını söyledi doktor🌸
1-nursema tanebebek tsh normal canım doktorla görüşemedim bugün 2 den sonra mesaileri bitince tahliller yetişmedi. Birde regl 3. Günü gel diğer hormon testlerini yapıcaz dedi. Şimdilik beklemedeyim hepsiine bir gideyim dedim