Cansuada24 Nermeliye eger catlagın yoksa catlak oluşucak kaşıma sakın ben öyle bir hata yaptım malesef
Ekilemradahuc Nermeliye benimde karnım sırtım çok kaşınıyo sanırım normal bişey bacaklarda genişlediği için kaşınabilir nemli tutun krem sürün geçebilir benim öyle geçiyo
MerveeD Nermeliye canım Google mutluresim.com yaz ilk cıkana tıkla fotograf yukle cıkacak galerınden sec altında kopyala cıkacak oraya bas sonra gel buraya yapıstır