Sibelganici Merhaba hanımlar doktorum sadece alt bacağım için lazere gitmeme izin verdi 14. Haftam da bemde zaten sadece alt bacağıma gidiyordum hamilelikte devam eden oldu mu , lazer odalarında ki radyasyon bebeğe zarar verir mi
mirage333 Sibelganici ben doktora göbegimi ağda ile almam sorun olurmu demistim. Oda lazerede gidebilirsin istersen hicbirsey olmaz demisti. Ama ben dogru bulmuyorum ne olur ne olmaz diye. Bide hormonlardan dolayi hamilelikte lazere gidince cok etkisi olmuyormus, boşuna gitmis oluyormusun azalma olmuyormus