Busra16 Kızlar sanki bana daha çok varmış gb geliyor zaman çabucak geçsin hemen gelsin istiyorum sizde öyle mi ? 🤗😌
Hlersin Busra16 ben de aynı durumdayım canım bir an önce Şubat gelsin istiyorum 🙈🤩 16+3 haftalığız şuan yanılma payı göz önünde bulundurarak kız dedi doktorumuz 😍 tahmini Doğum tarihi 14 Şubat🌸 ALLAH’ım hepimizi hayırlısıyla yavrularımıza kavuştursun 🤲💕
Busra16 Neslihan27 önümüzdeki cuma gidip öğrenecez canım tam tarih vermedi İnan bende sormadım valla 😃☺️
Neslihan27 [bilinmeyen] benimkide subat sonu☺️ Saglıkla dogsunlar 12 haftalık doktorum erkeege benzettı ilkinide dogru bılmstı tekrar ne zaman gitsem emin olurum dıye beklıyorum ama 2019 subat mart cogunlugu erkek ve erkek senesi demkki 2019☺️
Prensimingeliyo Bizim de şubat sonu doğum inşlh %60 erkek dedi doktor Bi dahaki kontrol için bekliyoruz inşlh
Berivanserkan Benimde şubatta Allah'ın izniyle 16 haftaligim ilk gebeligim ama cinsiyetini ogrenemedik gostermedi 10 gune tekrar gidecez insallah gosterir baslarim alışverişe 👼🤰🤰🛍🛍
niayk Benim de Banu Çiftçi uygulamasına gore şubat başı olacak Allah izin verirse 🙏 Bir an önce zaman geçsin istiyorum ben de. Sağlıkla gelsin bütün evlatlar inşallah 🌸
deletedmom205 Busra16 bende sabırsızlıkla bekliyorum bir an önce ikizlerimi kucağıma almak istiyorum onlarla vakit geçirmek istiyorum ama zaman bir türlü geçmiyor💆♥️
Balum59 Bende 23 şubat annesiyim canım cinsiyeti daha öğrenmedim perşembe inşallah söylerlerse öğrenicem.