Merhaba hanımlar,
Biz bugün 32+3 olduk kızımızla ve şimdiye kadar herşey yolunda Elhamdülillah🤲🏻
Ben size bir rahatsızlığımdan bahsetmek istedim. Benim korkularım var bebeğimle ilgili hanı hep Dua ederim Allahım sağlıklı eyle diye inşAllah hepimizinki sağlıklı olur ama hep korku oluyor içimde hadi cocuklarıma bişey olursa felan diye. Ben instagramda hasta çocukları takip edip yardıma ihticayı olanları felan paylaşım yapıyodum. Ama şimdi her birisini gördüğümde bütün gün aklımdan çıkmıyorlar ve çocuğumdada bişey olacak diye hep korku basıyor beni. Tabiki Allahımın bileceği herzaman Dua ederim sağlıklı eyle diye ama ister istemez içime korku düşüyo aklımdan cıkmıyo. İnstagrama girmemeye çalışıyorum cünki her girdiğimde böyle oluyo🥺 takipten çıkarsam günahmı olcak aceba felan diye düşünüyorum. Off napcam ya🥺🥺🥺 Allahım Herkeze Hayırlı ve Sağlıklı Evlatlar nasip etsin inşAllah