Kızlar bugün doktora gittim son adet tarihime göre 7+1 doktora göre 6+6 haftadayız. Kese çok büyük ama bebek aşağıda gözüküyor dedi ve 1 ay sonra kontrole çağırdı. Sıkıntı yok dedi ama emin olamadım bebeğin aşağıda gözükmesi ne demek benim gibi aynı durumu yaşayan var mı? Ve kalp atışıda duyulmuyor suan dedi