Yzaman 2.kez anne kartı çıkartan var mı ilk kızım 5 yaşında onun kullanma süresi bitti iptal oldu şimdi 2.kızım 44 günlük netten başvuru yapıyorum olmuyor kartınız var diyor siz nasıl yaptınız acaba başvuru merkezi uzak bana
Kbrazcan Yzaman ya benim kayınvalidemler orda biz sakaryadayız ama çok sık geliyoruz İstanbul’a baya da kalıyorum gelince o yüzden çıkartmak istemiştim
Yzaman m_k34 güncelleme yapın diye bir işlem yok site de o kartın kullanımı 1 sene önce bitti yenisi çıkması lazım