Gamze__79 evet ultrasonla baktılar operasyon için belli bir seviyeye gelmesi gerekiyormuş o da artık anneyi düşünmek zorunda olduklarından yapmaları gereken bir şey o yüzden takip diyorlar. Kadın doğum doktorumda baktı evet büyümüş ama korkma geçer dedi kadın doğumcular biraz daha rahat sanırım bu konuda. Bir de aşırı geçmeyen sancı durumunda da bu operasyon gerekli olabiliyormuş çok şiddetli ağrı yaşamak bebek için sakıncalı olduğu için