naznhrb Selam kızlar tetenoz aşı sonrası şiddetli baş ağrısı ve ağrı çeken oldumu 2 gündür baş ağrısından çıldırdım
Pyrz_07 naznhrb ben yaşadım 2 gün eklem ağrısı baş ağrısı kol ağrısı hepsi vardı doktorum parol iç hafifletsin yan etkisi aşının diye söyledi parol biraz rahatlatıyo
Ekilemradahuc naznhrb benimde öyle oldu çok şiddetli ağrıdı parol içtim kolum ağrımadı ama baş ağrısı beni bitirdi
Ekilemradahuc naznhrb bende gece uyku bile uyuyamadım artık dayanamadım parol içtim sende iç en zararsız ağrı kesici o rahatlatıyo en azından
sincaphanim Ben ilk gün çok uyudum ve biraz kolum ağrıdı sadece başka bi etkisi olmadı. 2 yıl önce yaptırdığımda 1 hafta kol ağrısı ve 2-3 gün halsizlik çekmiştim. İkinci dozda bu kadar ağrı çekmezsiniz muhtemelen