Alshdksb Kızlar 38+5 oldum bebiişim pek rahat sizde durumlar nasıl doğumu başlatmak için bişeyler yapıyo musunuz??🥰😎
Ayse_35 Alshdksb pazartesi günü 38 hafta bitiyor, bende kendimi gezmeye verdim, yoksa evde sürekli uzan uzan geçmiyor. Ev işi de yapamıyorum, Çarşamba nst ne göreceğiz merak ediyorum
Esraazengin Alshdksb 39+3 üm ne gelen var ne giden egzersiz yapıyorım sürekli ama sancımda yok nst de düzensiz sancı cıkıyor ama ben hissetmiyorum
Meis-1 38+5 beklemedeyim hiç bir egzersiz yapmıyorum arada yürüyüş o kadar 😂 pazartesi hastaneye gidicem bakalım