Kızlar pazar günü üç aylık olucaz inşallah ve bende idrar yolu enfeksiyonu varmş ve drar kültüründe bakteri üremesi varmış ki üç gündür ateşler içindeyim durmadan duşa giriyorum sabah akşam antibiyotik iğne vuruluyorum çok korkuyorum böyle durumlar yaşayan var mı?