28 haftalık hamileyim normaldede bebeğin çok fazla hareketlerini hissetmiyordum geceleri biraz atardı iki gündür hiç atmıyor ve aşırı sancım var birde kızım var 18 aylık aşırı yaramaz beni çok yoruyor acaba ondanmi yoksa sancılar normalmi buradaki Dr çok ilgisiz