minikportakal çok şükür burda öyle pahalı değil yani yarım gün 120 istiyolar allahın izniyle zorlamaz okadar o da. Zaten eşime yap desem başında beklemekten yemek yapamicam akşamına yine 120 liralık dışardan yemek almak zorunda kalcaz sjsjsj ama cidden benden iyi temizlik yapar ama şimdi cam perde işi biraz daha farklı bi boyut olunca adama yaptıktan sonra iyi olmadı şurası da diyemem ayıp bi yerde 😂