euphoria123 kadındı acile gittiğim doktor. Sarışın bir kadındı ve asla açıklama yapmadı. İlk gebeligimi öğrenmiştim o sıra bana kanamam olmadığı halde progestan fitili verdi ve ben bu ilacı başka doktora mail atarak öğrendim ne işe yaradigini. Verdiği ilaçları insan söylemez mi, yazdı hemen gönderdi. Ultrason fotoğrafı istedim şuan veremem dedi enteresandi yani. Bebeğim kaç haftalık dedim onu bile zoraki söyledi oyuzden s.beyli de oturmama rağmen taa Zeynep Kamile gidiyorum en azından gebeklikte bı sikintin varsa açıklama yapıyorlar, yazdiklari ilacı anlatiyolar detaylı.