mercimek1994 rileyss ya aslında ben sadece e bebekte var anlamında söyledim bende gördüm onları ipek var marka olarak bilinmez diye marka belirtmek istediğim aslında yazdığınız da iyi olmuş ipek markanın fa var kızçeler
dolunay_6 rileyss bende şimdi okudum köpük köpük oluyomuş kullanmadım evet zaten mecbur kalmadıkça kullanmayı düşünmüyorum başka markaları araştırıcam teşekkürler uyarı için
Hulyaaaaa75 [bilinmeyen] ayyy cok oahalı ya canm eger gelrse yazarm ozamana dogum yapmş olmazsan tabi 🙈
Okanilkim dolunay_6 bende sizin gibi düşünüyorum ama evde olmadığım zamanlar için ve hastane çantasına atmak için ilk etapta alacağım ☺️