Rumeysa-34-alakk Bir sakıncası oldumu acaba bende 6 aylığım şuanda biraz tedirgin oldum boyadiktan sonra Mltmsncn
Mltmsncn Rumeysa-34-alakk çok şükür bir sorun olmadı. 38. Haftadayım su anda 🙏 Kötü düşünmeyin. Allah ın izniyle bişey olmaz