merveaykut Kızımız olacak 20. haftadayız, kafamız çok karışık bir türlü isme karar veremiyoruz. Tüm çevrede çoğu isim de koyulmuş oluyo, siz nasıl emin oldunuz bir yol gösterebilir misiniz 😕
Tugceelanaz merveaykut Daha bile emin değilim 🤣 ama araştırmıyorum artık İlk kızımda bu kadar zorlanmadım, ikinçide aşırı zorlandım şuan 32 haftalık olduk başka isim bakmıyorum Ela naz Yaren Neva 🥰
Sinoooom merveaykut bende çok kararsız kaldım oğluma ne koysam çevremdekiler o ismi verdi baktım böyle gitmiyor eski Türk isimlerine baktım çevremde olmayan insanlar da vermemişti o ismi ve kimseye söylemedim 😬
Mysaa merveaykut 2 oğlumun İsminde eşimle karar vermemiz 2 dk sürdü 😂 allahtan 2 isim de cevrede yok çevrenin çevresinde bile yok sansımıza😂😂😂
Tgcbyrm merveaykut valla öğrendiğim gün şöyle bir baktım arasından Lina ismi çok hoşuma gitti akşam eşime söyledim anlamına baktık oda çok ısındı öyle kaldı ismi başka isim düşününce başkasının çocugu gibi geliyor artık😅 daha 27. Haftadayız 😇🧿
miroski_22 merveaykut 17+5 haftaligiz bizde canım benimde Allahın izniyle kızım olacak biz şuan “Asel Mira ” düşünüyoruz kararimz değişmezse tabi sana da fikir olur belki 😊
cigdem4154 merveaykut Bizim babamız zeynep istemişyi bende çok yaygın diye istememiştim çevremizde de var diye Azra’ya karar verdik 🙂
SibelBalciOz Ben defne ya da Asya düşünüyorum.Daha cinsiyet belli değil ama kız olursa hep böyle istedim
Nesrincente merveaykut erkekte bende oyleydım hatta ben bulamadım esım buldu onun sevdıgı ni isim oldu en azından ama kızda zaten, benım aklımda vardı eger kızım olursa var yani Bi isim
asel35ece merveaykut ilk kızımızın adı Asel Ayşe. O zaman Asel duyulmuş bir isim değildi tesadüfen bir yerde okudum çok hoşuma gitti bu olacak dedim. İkinci kızımız olacak nasipse ve eşimle Umay istiyoduk bir şarkıda duymuştuk yıllar önce ve hoşumuza gitmişti. Sonra kızım kardeşimin adı Ece olcak diyince Umay Ece diye karar verdik ama benim içime sinmedi açıkçası çünkü ben daha anlamlı bi isim istiyodum kuranda da geçsin falan diye. Birde Umay tanrıça anlamında olduğu için tam olarak ısınamadım isme. Çocuğa da sadece modern ne bileyim telaffuzu güzel vs diye isim koymak bana doğru gelmiyo. En son Ahsen olmasına karar verdik. Hem ablasının adıyla uyumlu ki böyle bir çabam yoktu aslında uysun diye. Hem kuranda geçiyo hem de anlamı en güzel demek 🥰 ama ilk kızımda bu kadar zorlanmadık isim konusunda