1ilyda-61 Histeroskopi ve laparoskopiyi bir arada olan arkadaşlar varmı dikiş acısı kaç güne geçiyor pansuman ne sıklıkla yaptınız yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı
NurperiDemirci 1ilyda-61. Pansuman gerek yok. Laparoskopi 3 küçük delikten işlem yapılıyor. Eriyebilen 3 küçük dikiş atılıyor. Dikiş aldırma yok pansuman yok. Ameliyat sonrası dikişlerin üstü kapalı oluyor. Ertesi gün açılıyor ve açık kalıyor. 1 hafta 10 güne iyileşme oluyor
Melekkkkkkar Kızlar bende 4 gün önce oldum sizde kanama oldu mu kanamalarım var alttan 4. Gün başladı damla damla ama kesiliyor