Gzdenaz_angay Sezeryan sonrası korse kullanıp memnun kalan var mı ? Özellikle yazın nasıl kullanılır terlersek ameliyat yerine zarar verir canını yakar mı tecrübeli olanlar fikir verebilir mi ?
iremss Gzdenaz_angay ameliyat yerine kolay kolay hiçbir şey zarar vermiyo ama korseyle emzirmek maalesef konforlu olmuyor :( yani hele bi de sıcakta ben becerememiştim
Gzdenaz_angay iremss hadi ya bende terden çok korkuyorum acıtır sızlatır diye ama takmam da lazım ikinci sezeryanım sarkma olsun istemiyorum :(
iremss Gzdenaz_angay yani 2. Sezaryen sonrasını bilmiorm bnde yaza doğurcam ama korseyle emzirme faslı ıı ıh beni zorlamıştı ya sıkı korse değil medikalcilerdeki korseden almak lazm ya da sarmak lazm sonra korseye geçmk lazm nası yol izlerm bnde bilmiorm