Merhaba canım, bende 19 haftalık hamileyim. 1 hafta önce pozitif çıktım. 2 gün ağrılarım oldu ama şimdi daha iyiyim. Doktor bol sıvı iç,dinlen.. ağrın olursa günde 2-3 tane paracetamol içebilirsin dedi….korkma ama kadın doktoruna haber ver. Belki kan sulandırıcı iğne verir sana. Ben Oksapar kullanıyorum bu süreçte ama herkesin durumu değişik tabi. Korkma, geçip gidecek.