minikannis Kızlar 29 haftalık hamileyim doktor suyun sınırda dedi yakın takip edelim erken doğum olabilir dedi bu durumda olup vaktinde doğum yapan varmı 😔
Svd3441 minikannis benimde öyle oldu yatışım yapılmıştı kızımı 31+2 doğurmuştum ne kadar geç o kdr iyi geçmiş olsun
Semaan minikannis sınırda derken banada suyun fazla şekerine bakıcam dediler size fazlamı azmı dediler
Sevilgokcen Canim ben 17 haftalikken suyun azalmis dediler 2 hafta sonea gidince sinirda dediler bakalim bu gidisimde ne dicek doktorumuz suan 22 haftaligiz bol su ic baska bi caresi yok😞
Uysll minikannis bol sıvı tuket idrarla mı suyun gidiyor yoksa akıyor mu hissediyor musun ? Benim sızıyor o yüzden doğuma kadar yatıyorum çok fazla kalkmıyorum. Benim haftam iyi gene tabi inşallah çoğalır canım havuç suyu, armut suyu tüket..
minikannis Uysll suyum gitmiyor neden olduğunu bilmiyorum ama suyun azalmış dedi doktor sızıntı vs yok
Uysll minikannis belki idrarla gidiyor olabilir de doktorun her hafta takip eder ya da yatış verir inşallah artar benim haftaya doğumum var doktorum 37 den fazla suyun yetmez onu da Allah bilir dedi
user124578 minikannis 20. Haftada suyumun az olduğu çıktı ortaya ve 38+3 te hala gelmemişti normal düşünüyordum ama sezeryane dondu erken haftalarda başlayan sancı açıklık a rağmen hiç ilerleme olmayınca . Yani az denildi diye hemen doğum olacak diye birşey yok gidişata bağlı bu durum