anneligeadimadim yani öyle çok uzak diyarlara gitme arabası değil çarşıya pazara markete gitmek için rahat bi araba fiyat performans ürünü diyebilirim arkadaki araba tam normal bebek arabası boyutunda ama öndeki kısmı biraz daha küçük arkaya göre ön kısmı yenidoğan için uygun olmayabilir biz dört aylık olduk yeni yeni kullanmaya başladık zaten soğuklardan dolayı