Mucizebeklerkennn Merhaba 5. Haftamdayim çok sulu şekilde ishal olmuş ve karnında feci gaz olup ağrı oluyor Neden olur geçmesi için ne yapmam lazım?
1072PINAR İyi akşamlar.Benim de tüp bebek tedavisinden sonra öyle olmuştu.Gaz ve ishal geçmemişti.Cok su icmeni tavsiye ederim.Rahatlatiyor.Ayrica muz,haşlanmış patates,yoğurt,leblebi yiyebilirsin.