Arkadaşlar merhaba, 5+3 deyim ilk hasteneye gttiğim bebek varmı diye alttan kontrol ettiler biraz canım yandı kese yoktu ama beta hcg yüksek cıktı doktor gozukmemesi normal dedi, ben cok stres yaptım sanırım 5. Hafta başında kahverengi kanamam oldu özel doktora gittim abar topar, kese gorundu ilaçlar verdi dikkat etti düşük tehdidi olabilir dedi 6 haftada gel kalbi duyulur dedi dünde yoğun ve stresli bir iş günüydü ve dünde aynı sekilde kahverengi akıntı geldi önce devlete gttik bakmadan düşük yapıyorsun büyük ihtimalle dedi acil medipol koşuyolu özele gittik özelde allttan muayeneye etti problem gözükmüyor dedi yani daha cok kücücükken 3 defa alttan muayene olsum herkrs diyprki cok paniksin alttan muayane oluyorsun sürekli bebek düşer diyor zararı var mıdır korkuttular beni baya