Fatmademm cevap verilmiş gerçi ama maaş kesilmiyormuş. Ben de daha yeni 29. Haftamda ayrıldım. Mayıs sonu olduğu için izinlerim boşa gidiyor kullanamıyorum o yüzden dönmeyeceğim eylüle kadar. 32 den sonra raporla çalışabilirsiniz ama bazı idareciler kabul etmiyormuş, hoş karşılamıyormuş. Gerçi hak sonuçta, doktor rapor verdiği sürece yapabilirsiniz sanırım