Betulsen34 nese-kasap canim hicbilmiyorum ama ben trendyoldan 100 tlye soyle birsey aldim. Cok kullanisli epey gözü var ve ici baya genis. https://ty.gl/ogxueshko6
bebisveannesiiii Betulsen34 bunu siyahını bende Trendyol dan aldım çantanın çok kokusu var yıkadım ama kokusu gitmedi sizinkinde böyle bir koku var mı?