_Mother_ güzelyalı hastanesinin ve sezar hastanesinin egm ile anlaşması var canım bende güzelyalıya gidiyorum ama medline çok daha iyi eğer imkanın varsa şaşma benim kuzenlerim hep medlineda yaptı çok memnun kaldılar güzelyalı da iyi ama büyük bir hastane değil tıp merkezi gibi daha çok zaten gidince de anlarsın