Ben ilk Numune hastanesine gittim ancak ikinciye gittiğimde hasta kayıttaki uzun kuyruğu görünce çıktım direk,🤦🏼♀️ Bir kere de Medicanaya gittim Sultan hanıma çok beğendim tavrını devam edersem sanırım onunla ederim. Sigortayı biz de düşündük ama 4900 dediler bize bilemedim yaptırsam mı