İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi. Devlet hastanesinde mi yaptırdınız özelde mi ? Bende yaptıracağım ama devlet acaba detaylı inceliyor sorun olduğunda söylüyor mu yoksa öylesine mi bakılıyor bunu anlayamıyorum? Birkaç giden kişinin sonuçlarında neredeyse aynı şeyler yazıyordu bu yüzden merak ediyorum