MeryemKarc Birde yapmak isteyen olursa ben her anneye lazım diye bir kitaptan okudum yapmaya calisicam....şunlarıda yaziyim
1. hamilelikte 900.000 defa subhallah denildiğinde hem cocuk salih olur hemde doğum kolay olur...
2.Doğumun kolay olması için hergün 316 defa ''Ya Rakip"(celle celalühü) ismi şerifi okunur
3.Doğum zorluğu çeken kişi Ashab-Kehfin isimlerini yazıp sol baldirina baglarsa kolay doğum yapar
4.Nalin-i şerifi üzerinde taşirsa dogumu kolay olur..
5. yunus suresinin 31. ayeti kağida yazilip kola bağlanir
6. 3 hurmaya ayrı ayrı birer yasin okunur dogum sancisi baslayinca anne bir tanesini yer dogumdan sonra bir tanesini ve 3.hurmayida bebeğe tattirilir...
TABİ KİZLAR EN ÖNEMLISI INANMAK VE HERZAMAN RABBİMDEN YARDIM ISTEMEK BOL DUA ETMEK ..RABBİM YARDIMCIMIZ OLSUN😘💙