Anneoluyorummmm Kaç haftalıkken doğurcaksın haftan erken benden de merak ettım ben 38+6 da 8 gün kaldı 😂
Ulkermadn Anneoluyorummmm Evet benimkiler iyi dayandı şükür 🤗 erken alınıyor normalde zaten erken geliyorlar kendileri. 4 nisan da 💙💙 saat VS öğrencez bu hafta bakalım kan testleri verdim covit testi de alacaklarmış
Ulkermadn Esenasel benimde 38 bekletcekti ben dayanamıyorum diye kaç kere söyledim tamam zaten gelişimleri Bi hafta önce alıyım dedi 37 de. Bi hafta daha duramam suan mesela
Esenasel Ulkermadn ben şimdiden dayanamiyorum karnım Düşecek yere artık heryerim çatladı zaten bunaldım
Anneoluyorummmm Ulkermadn benimde önde ama bekliyor :)) ben verdım tahlilleri cumartesi son kez gidicem pazartesi doğum😍
Ulkermadn Anneoluyorummmm bende tahlilleri beridm perşembe gidicem son kez pazartesi doğum benimde 🤗🤗
Ulkermadn Eylul10 Daha cok basındasınız yolun🥲 Allah saglıklı gebelik versin çok zor çoğul gebelik gerçekten.
Ulkermadn Esenasel valla alah sabır versin son haftalar çok kötü canım benim de canım burnumda çatlak yok ama karnım benimde düşcek duruma geldi