Merhaba 7+3 haftalık hamileyim bugün kalp atışı için doktora gittim kalp atışını duydum fakat hızının yavaş olduğunu gördük 120-140 civarı olmaliyken 97 98 di, 1 hafta sonra yine bakılacak,aranızda böyle bir durum yaşayan var mı,genel olarak sağlıksız bebeklerde oluyor bu malesef.