Eyup-zevcesi21 Mart ayinda hamile kalip da mode bulantisi yaşayanlariniz var mi. Ben ocak ayinda bos gebelik geçirdim şuan 2 haftalik hamileyim mide bulantim hiç yok inşallah ters bi durum yoktur
Cennet-Kokulum Eyup-zevcesi21 Daha çok yeni sizinki 6 haftadan beri mide bulantısından geberiyorum hiç bişey yemiyorum doğru düzgün inşallah sizin iyi geçer 🤲🏻🤲🏻
Niyetim melikeguneyozalp bende iki güne sekiz hafta olucam midem bulanmıyor İlerleyen süreç için heycanlıyım