maya1 Bende de aynı şey oldu ve ben de aynı şeyi düşünmüştüm ve hissetmiştim ama o ay meğer hamileymişim. Hiç belli olmuyor kendinizi üzmemeye çalışın lütfen 🥺 🙏🏻 Çok zor üzülmemek kafaya takmamak biliyorum ve başkası takma diyince de sihirli değnek değmiş gibi takmayı bırakamıyorsunuz farkındayım. Bizim de 8.ayda oldu ve o 8 ayın nasıl geçtiğini bir de bana sorun yani. O yüzden yaşadığınız üzüntü stres çok normal ve sizi anlayabiliyorum. Tek verebileceğim tavsiye kendinizi kimseyle kıyaslamayın çünkü illa ki vardır çevrenizde ilk denemede tutanlar hatta istemedikleri halde sürpriz olup hamile kalanlar. Siz farklısınız onlar farklı ve Elhamdulillah bu devirde çaresi olmayan hastalık ve rahatsızlık sayısı gittikçe azalıyor özellikle de çocuk sahibi olma konusunda. O yüzden ümidinizi kaybetmeyin ve eğer uzun süredir denediğiniz halde olmuyorsa bir doktora görünmekten çekinmeyin 😊