Aytenmm Merhaba 4+4 haftalık hamileyim.Aağrılarım oluyo karında.Sancı gibi gelib gidiyor.Normalmi acaba?
MerveeD Aytenmm adet olacakmıs gbı şiddetlı bazende hafıf sancılar olur çok normal korkma dınlen 14. Haftama kadar olmustu benim
Deletedmom_13 Aytenmm çok normal adet olamiyorsunuz otomatikman, gebelik oldugu için bir süre o ağrılar olur. Siddetlenmedigi sürece sorun yok. Hayırlı olsun
Happy-melek1997 Aytenmm bende aynı 4+4üm uygulamaya göre benimde aynı şekilde oluyor normalmiş ama bide beta verdin mi düzenli kaç çıktılar