tuqbay Arkadaşlar 25+3teyim sabahtan beri belimde ağrı var regl sancısı gibi midem ve alt karın bölgemde ağrıyor karnım taş kesiliyor ve muayene için 2 haftam var daha önerisi olan ya da aynısını yaşayan var mı acile gitmeli miyim?
okuyor tuqbay bende 20. Haftaların sonunda yaşamıştım. Doktor her ihtimale karşı kontrole çağırmıştı. Gazdan da olabilir ama bakalım demişti. Benim alt karın ağrısı ve geçmeyen sertlesmem gaz yüzünden olmuş. Hiç de gazım varmış gibi gelmemişti. 😐