Kubra1853 Kızlar 28.+3hafta bebeklerinizin kilo ile boyu nasıldı bugun doktora gitim biri 1.100 grm dgeri 1000 grm boyları biri 34, cm dgeride 35 cm
Havvaatamer Kubra1853 benimde 27 hafta 900 ve 1000 grlar… ikiz gebelik oldupu için yavaş ilerliyor kilolrı ama doktorumuz 1500 gr olmaları yeterli dedi 26. Haftamda ciğer geliştirici vurdum ve 10 gün sonra 2. Doz vuruldum erken doğmalarından çok korkuyoruz büraz sıvı yüksekliği var bebeklerden birinde birde servikal dikiş var ve sürekli yatıyorum inşallah 32. Haftayı geçiririz
Sumeyyeerdem Kubra1853 aynı günde gitmişiz benim de 1100 biri 1000 diğeri hafta olarak bir hafta geride çıktılar ama 28. Haftada artık beklenirmiş ikizlerde böyle şeyler bak hepimizin aynı
ilknurrerdemm Kubra1853 tedirgin olma ikiz bunlar önemli olan organ gelişimi bebek kiloyu doğduktan sonrada hızlı şekilde alır yeterki sağlıklı olsunlar 😇
ilknurrerdemm Kubra1853 biz 28 de olmuştuk çift yumurtamı tek yumurtamı kilolar ona göre de değişiyor
Kubra1853 ilknurrerdemm çift yumurta ikizleri benkiler dedm blki bugun vurur dedi 2 hafta sonra 30 haftada
Kubra1853 Havvaatamer Amin canım inşallah bende sürekli yatıyorum wc yemek tek rabbim kimsenin emegini boş etmesn bizimde bna 30 haftamda yapck ciger geliştirici anlamadm niye doktorum iyidr güveniyorum bakalım artık inşallah görüz 32,35 leri
Sumeyyeerdem Havvaatamer ben de aynıyım ama 27 de benim iki doz oldu ciğer geliştirici 12 saat arayla biraz rahatsızlandım ne olur ne olmaz diye yaptırdı
Kubra1853 Sumeyyeerdem ya aynı gidiyoruz sizinle boyları nasıldı siizn bnki cift yumurta ikizleri birde ciger geliştici oldun mu
Sumeyyeerdem Kubra1853 benim erken doğum riskim oldu serklajım var 27 haftada bir gün hastanede kaldım sancım oldu biraz 12 saat arayla iki doz oldum
Havvaatamer Sumeyyeerdem aynen benim doktorumda serkilaj ve sıvı fazla olduğu için erken yaptırdı iğneyi inşallah 35 leri görürürüz çok dikkat etmemiz gerek kilomuza istirahatımıza yüzdük yüzdük kuyruğa geldik 6-7 hafta daha dayanıcaz
Kubra1853 Sumeyyeerdem rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsn bnkide tedaviyle oldu diye sürekli yat diyor doktorum bnde yatıyrm bakalım rabbim nasip etsin 35 haftaları görelim
Sumeyyeerdem Kubra1853 Ben de sürekli yatıyorum İnan ki ayakta kaldığım maksimum yarım saat inşAllah hayırlısıyla kucağımıza alırız emeklerimiz boşa gitmesin inşAllah az kaldı hayırlsıyla şu günlerde geçer ♥️
Kubra1853 Sumeyyeerdem Amin canım amin aynen vlah bnnki Ultrasyon da biri 28 +3 çıktı dgeride 27 cıktı canım