funnymummy Pemberuya ben 33. Gün olmuştum sonra da düzenli devam etti 50 güne kadar normal kabul ediyor doktorlar da
Asil28 Pemberuya kürtaj olmuştum, kürtajdan 36 gün sonra adet oldum iki gün sürmüştü. Sonraki ay normale girmişti.