Gulsurmeli mrs_elisah Komagene favorim ama adıyaman çiğköftesi de güzel. Malatya’da müslüm var çiğköfteci onun üzerine tanımam efso, en sevdiğim yemektir. 😍😍
mrs_elisah Gulsurmeli bir sürü yerel kendi eliyle yoğuran çiğköfteci ler çoğalmış merak ettim instagram da bakayım hemen o müslüme 🤗
mrs_elisah hunilimom bende acılı severim. Eşim urfalı ama bu süreçte etli yenmemesisi gerektiği için hazır yiyorum 🥰🥰
Sumiire mrs_elisah valla ben çiğköfteminkini aşerdim sanırım onun yerini tutmadı ama napalım istekliğimiz gitsiin çiğköfteminkini yiyince Komagene falan tat alamıyorum🤣😅
hunilimom mrs_elisah bi Urfalı tadigim vardı etsiz yapıyorlardı hatta ufak bi tezgah açıp satıyorlardı askerler özellikle Urfa Antep felan çok seviyorlardı ama ben sevemedim tadı tuhaftı
mrs_elisah Sumiire ya çok merak ettim şimdi orayı. Bi gün denk gelirsem Bi deneyeyim çiğköfte ince noktamız sonuçta 😁
Sumiire mrs_elisah nerde oturuyosun internete bak illaki vardır bayisi bebişi hıçkırık tuttu acıdanmıdır ki 😂😂
Nilufar_1996 Eşim o ses bayisi dükkanımız var ama benim boğaz alışkanlığım yok çiğ köfte için kültürümüzda yok hiç yemem ilk denememde midem ağrımisti kusmuştum
Nilufar_1996 mrs_elisah hamilelikte bir iki küçük parça yediğim olmuştu acı yemiştim bı ara bol bol turşusunu yerdim her gün oda bir dönem sonra tatlı yedim. Burdada çiğ köfte seviliyor ya gençler seviyor