Eslem_1 Arabayı kaçıncı haftanıza kadar sürdünüz? Ben 26. Haftamdayım ama ayaklara çok mu yük biner diye korkuyorum bazen ama şimdilik sıkıntı yok 🌸🤷🏻♀️🙂
miyopmom Eslem_1 ilk cocugumda doguma kadar kullandim, ama bu sefer kullanmaya useniyorum cocugu koltuguna bagla arabasini yerlestir agir geliyor arabayi park et in bunlara usenir oldum
edis22 Eslem_1 ben ilk 3 ayda 1 veya 2 kere kullandim ama simdi mecbur esimde evde olmadigindan dolati hastaneye falan gittigimde gerekli durumlarda kullaniyorum
Gizemlili Eslem_1 29. haftamdayım ehliyet derslerime yeni başlıyorum🤣 Fazla ödem yoksa karın rahat bir pozisyondaysa doğuma kadar kullanılır
minik22 Eslem_1 ben tam direksiyon dersi aldım sürüyodum minik bi kaza yaptım sonra hamile kalınca araba yasaklandı 😀
Eslem_1 Fy38 poyrazinannesi1 göbek de büyüyünce emniyet kemeri de takmıyorum bazen ☹️ Halbuki normalde hep takardım göbeğe baskı mı olur diye aklıma geliyor 🤰🏻
baby22_ Eslem_1 hamile emniyet kemeri aparatları var. Alabilirsiniz. Koltuğun alt kısmına takılıyor ve karından geçen kemerin alt parçası bacak arasına doğru kalıyor aparatla kullanınca, karına baskı yapmıyor.
Eslem_1 miyopmom evet hele ki çocuk da varsa hamileyken zor olmalı 🤰🏻🌸 edis22 🌸😊 2kizanasi doğuma arabayla gidenleri de ayakta alkışlamak lazım zaten 😅👏🏼 O sancıyla iyi gidiyorlar maşallah 🌸 neden yalnız gitti ki doğuma
2kizanasi Eslem_1 yanında kimse yokmuş eşide uzakta çalışıyordu doğuma zor yetişmişti adam 😀 3. Gebeliği olduğu için de rahatlık vardı belliki hemen doğurdu çünkü hala dalga geçeriz çocuğu fren pedalına bırakacaktın az kalsın diye 😅
Eslem_1 Gizemlili evet zamanlama kötü olmuş biraz ama dinçseniz riskli bir durum yoksa neden olmasın? Belki doğum sonrası hiç vakit olmayacak kursa gitmeye 🌸🤷🏻♀️🙂
Eslem_1 baby22_ evet onları görmüştüm ama uzun vadeli değil diye almayı düşünmemiştim 😊🌸 kemerin altına yumuşak örtü koyanlarda varmış o yöntem de mantıklı geldi 😂
Csnrrr Ben de doğum yapacağım geceye kadar gayet aktif kullanmıstım. Çok uzun yolculuk yapmadığınız sürece bir sorun olacağını düşünmüyorum 😊
Eslem_1 Bebek-C zaten kemer sıksa bile çocuğa zarar vermesi de imkansız gibi geliyor kemer nerde çocuk nerde sonuçta 😅🌸 minik22 geçmiş olsun 🌸 Csnrrr riskli gebeliklerde belki önerilmiyordur 🌸
Bebek-C Ben 31. haftamdayım rahatlıkla kullanıyorum şu an. Doğuma kadar da kullanabilirim diye düşünüyorum bi aksilik, ters bir durum olmazsa. Kemer de göbeğim epey büyümesine rağmen rahatsız etmiyor şu an için.
Bebek-C Eslem_1 o kadarcık sıkmayla bebeğe zaten bir şey olmaz canım 😀 ama bazen orda bi baskı olunca ben nefes almakta zorlanıyorum ama kemerde onu yaşamadım
Biroglanannesiii Eslem_1 Öğrendiğimden beri kullanıyorum canım bi sorunda olmadı şimdiye kadar Allah’a şükür eşim ayrı ben ayrı çalışıyorum mecbur onun yolu ayrı benim yolum kullanıyorum da sıkıntı olmuyor