Ayse21b Daha önce kızım için burdan isimlik yaptırmıştım kapı süsünü koyucak yerim olmadığı için şimdide doğacak olan yeğenime yaptırcam sizce hangisinden yaptırayım çok kararsız kaldım yeğenim erkek olucak 😊
Melos12 Ayse21b bence göktür yazısı çok ama çok hoş küpler beyaz yazılar siyah olursa harika olur ama emir yazanda güzelmiş aslında renkli bişey istersen
poyrazinannesi1 Odasına göre düşünebilirsiniz hangi renkler uyumluysa, hayvanlı olan Göktürk yazılı hoşuma gitti benim de